Havayolu şirketlerinin hizmet kalitesini artıracak bir ürünü havalimanı terminal binası içinde kendi yolcularının kullanımına sunması çok zordur. Çünkü bunu yapmak isteyen ve çok farklı havalimanlarına uçuş yapan şirketlerin her birinin kendi donanımlarını kullanmaları pek makul bir çözüm olamamaktadır. Havacılıkta her saniye ekonomik anlamda ve kalite algısı açısından çok değerlidir. Bu tasarımımızda havalimanı yer personellerin uçağa yolcu alım sürecinde işlerini kolaylaştırarak onları ve süreci hızlandıracak taşınabilir bir yönlendirme ürünü ve ara yüzü tasarladık. Ayrıca farklı kültür, ülke ve profildeki yolcuların iletişim kalitesini artırmasının yanı sıra, hava yolu şirketine farklı noktalardaki havalimanlarında da aynı kalite ve standartta hizmet verme imkanı sağlayabiliyor.